Pomiary elektryczne, instalacje

     +48 579 730 081

     elektryka@azniers.pl

Świadectwa, audyty

     +48 609 035 931

     kontakt@azniers.pl

AZNieRS

Orientacyjne stawki za administrowanie przedstawiają się następująco:

 

Powierzchnia użytkowa w m2

Średnia stawka zł/m2 p.u.

do 1 000

Ryczałt 750 zł

> od 1 000 do 2 000

0,70

> od 2 000 do 3 000

0,65

> od 3 000 do 4 000

0,60

> od 4 000 do 6 000

0,56

> od 6 000 do 8 000

0,54

> od 8 000 do 10 000

0,52

powyżej 10 000 m2

0,50

 

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.

Prezentowany cennik, ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Ceny administrowania ustalane są indywidualnie dla każdego zlecenia.

Zawsze dokładamy starań, aby przy zachowaniu najwyższej jakości, cena naszych usług była konkurencyjna.

 

Koszty administrowania nieruchomością

 

Koszty administrowania nieruchomością określone w umowie i obejmują swoim zakresem:

 

  • Prowadzenie dokumentacji administracyjnej budynku, ewidencji lokali w budynku, dokumentacji technicznej, w tym książek obiektów budowlanych.
  • Zawieranie w imieniu Zarządu Wspólnoty umów z dostawcami mediów, umów z wykonującymi usługi oraz remonty.
  • Prowadzenie w imieniu Zarządu Wspólnoty wszelkiej korespondencji z urzędami, kontrahentami i członkami Wspólnoty w zależności od zaistniałych spraw i potrzeb, za wyjątkiem korespondencji sądowej, którą Wspólnota winna zlecać prawnikowi.
  • Przygotowanie dokumentacji i organizacja Zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej.
  • Opracowanie planu kont Wspólnoty Mieszkaniowej.
  • Prowadzenie rachunkowości części wspólnej, zgodnie z Ustawą o własności lokali i przepisami związanymi z indywidualnym funkcjonowaniem Wspólnoty.
  • Prowadzenie indywidualnych kont właścicieli lokali.
  • Dokonywanie analiz kosztów w celu ustalenia wymiaru zaliczek na świadczenia (c.o., wod-kan., wywóz nieczystości itp.), dokonywanie rozliczeń zaliczek na świadczenia.
  • Prowadzenie rozliczeń z administracjami komunalnymi (w przypadku istnienia w budynku lokali komunalnych).
  • Wykonywanie sprawozdania finansowego Wspólnoty dla poszczególnych właścicieli na zakończenie roku obrachunkowego.
  • Wykonywanie sprawozdania finansowego dla Urzędu Skarbowego, wraz z wypełnieniem odpowiednich formularzy Urzędu Skarbowego, sprawozdania dla Głównego Urzędu Statystycznego.
  • Współpraca z bankiem - wysyłanie przelewów, odbiór wyciągów.
  • Wykonywanie na każde żądanie Zarządu Wspólnoty wydruku sprawozdania finansowego na bieżący dzień, z podaniem listy należności i zobowiązań.
  • Bieżąca informacja poszczególnych właścicieli lokali o stanie ich rozliczeń ze wspólnotą.